Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Για τη γιορτή της μητέρας

Αποφθέγματα διάσημων ανθρώπων:
Καμιά γλώσσα και καμιά περιγραφή δεν μπορεί να εκφράσει τη δύναμη και την ομορφιά, τον ηρωισμό και το μεγαλείο της αγάπης της μητέρας. Εκεί που κάποιος δειλιάζει αυτή παραμένει ατάραχη, εκεί που κάποιος λιποθυμά αυτή γίνεται πιο δυνατή. Ακόμη κι αν γύρω της υπάρχουν χαλάσματα και ερείπια, αυτή στέλνει το φως της άσβεστης πίστης σαν ένα άστρο.
 «Η καρδιά της μητέρας είναι μια άβυσσος, στο βάθος της οποίας θα βρεις πάντα τη συγχώρεση». – Ονορέ ντε Μπαλζάκ (1799-1850)
 «Όλα όσα είμαι ή ελπίζω να γίνω, τα οφείλω στη μητέρα μου». – Αβραάμ Λίνκολν (1809-1865)

 «Τη στιγμή που γεννιέται ένα μωρό, την ίδια στιγμή γεννιέται και η μητέρα. Η γυναίκα υπήρχε, αλλά όχι η μητέρα. Η μητέρα είναι μια νέα ύπαρξη». – Osho (Bhagwan Shree Rajneesh) (1931-1990)
 «Η αγάπη της μητέρας είναι το καύσιμο που επιτρέπει σε έναν απλό άνθρωπο να πετύχει το ακατόρθωτο». – Marion C. Garretty
 «Οι άνθρωποι διαμορφώνονται από τη μητέρα τους». – Ραλφ Γουάλντο Έμερσον (1803-1882)
 «Η μητέρα μου ήταν η πιο όμορφη γυναίκα που έχω δει ποτέ. Ό,τι είμαι το οφείλω σ’ αυτήν. Αποδίδω όλες τις επιτυχίες μου στην ηθική, πνευματική και φυσική αγωγή που έλαβα από αυτήν». – Τζορτζ Ουάσινγκτον (1732-1799)
 «Κανένας στον κόσμο δεν μπορεί να πάρει τη θέση της μητέρας σου. Σωστό ή λάθος, από τη σκοπιά της έχεις πάντα δίκιο. Μπορεί να σε κατσαδιάζει για μικρά πράγματα, αλλά ποτέ για τα μεγάλα». – Χάρι Τρούμαν (1884-1972)
 «Η μητέρα είναι τα πάντα – αυτή είναι η παρηγοριά μας στη θλίψη, η ελπίδα μας στη δυστυχία και η δύναμή μας στην απελπισία. Είναι η πηγή της αγάπης, του ελέους, της συμπόνιας και της συγχώρεσης. Αυτός που χάνει τη μητέρα του χάνει μια αγνή ψυχή που τον ευλογεί και τον προστατεύει συνεχώς». – Καλίλ Γκιμπράν (1883-1931)
 «Η μελλοντική τύχη ενός παιδιού είναι πάντα αποτέλεσμα της δουλειάς της μητέρας του».
– Ναπολέων Βοναπάρτης (1769-1821)
 «Όταν σταμάτησα να βλέπω τη μητέρα μου με τα μάτια ενός παιδιού, είδα τη γυναίκα που με βοήθησε να γεννήσω τον εαυτό μου». – Nancy Friday (1933)

πηγή: http://www.youmagazine.gr/wordpress/2012/05/mothers-day/

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ:






  ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ:



  ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:

  • http://www.kinderella.gr/giorti-tis-miteras-10-idees-kartes-ta-patron-tous/
  • http://kidsfun.gr/kataskeues-gia-paidia-eykoles/gia-giorti-mamas-doro/
  • http://www.prasinipriza.com/E15-GIORTH-THS-MHTERAS.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.